17 Haziran 2013 Pazartesi

Gezi: Ben Hep Oradaydım

      Biber gazı kapsülünden çıkan bir cin zannettiniz beni ama yanlış, ben sizin içinizden çıktım, biber gazı sadece lambayı okşadı. Fakat ben hep oradaydım. Toprağın altında dolaştım, bağırsaklarınızda konakladım, kanınıza karıştım. Beyninizin her kıvrımında ben vardım. Hem de yıllarca, başından beri... Farkına varamadınız, çünkü belli etmedim kendimi. Derinden gittim, ses etmedim ama terk de etmedim. Dediğim gibi hep oradaydım.
       Kaldırım taşlarını söktürüp barikat yaptıran bendim. Duvara yazı yazanların kulaklarına fısıldayan, tomanın önünde gitar çalıp dans eden çocuğa notaları söyleyen bendim. Tazyikli suyun önünde dimdik duran kızın sırtını ben destekledim. Dünyayı ben yaratmadım ama ben şekillendirdim. Bugün Gezi Parkı’ndayım ama aynı zamanda tüm Türkiye’deyim. Ben içinizdeyim, kanınızdayım. Her zaman oradaydım. Bana şimdi direniş diyorlar ama hayır, adım daha eski, hem de çok daha eski.


                                                                                                                                             Bulut TAR
               10.06.2013  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder